domingo, 20 de septiembre de 2009

Benvinguts

Benvinguts al meu blog de la UOC!!....

En primer lloc presentar-me en condicions. Sóc l'Anna de Tortosa. Tinc 28 anys (d'aquí molt poc els 29 jeje), i treballo a una escola concertada.

M'encanten els animals, en tinc de varies classes, i un dels meus somnis seria juntar la meva afició pels animals amb la meva passió d'ensenyar....i per tant....tenir algun dia una granja escola!!

En segon lloc, donar-vos les gràcies per visitar el meu blog i espero veure'us més d'un cop per aquí.

2 comentarios:

  1. Hola Anna!
    a mi també m'agraden molt els animals, i si algun dia montes una granja escola, si us plau avisa'm!

    ResponderEliminar
  2. Amb el què t'agraden els animals i els nens, seria fantàstic que un dia tinguessis una granja escola. Seria ideal per tu.

    ResponderEliminar